yohannahs.blogg.se

2013-03-06
15:24:00

Naktdel / fördel?
Känsliga läsare borde ej läsa.!

Jag har hittat en naktdel eller vissa skulle säga fördel.!? Med att äta denna diet med Modifast. Jag vet inte vad jag skulle säga riktigt. Jag har varit jättehård i magen ända fram tills 1timme sedan. Jag blir tvärr nödig och känner att jag måste springa på toa annars hamnar de i byxerna / efter benet och det är verkligen bara vatten. Varför händer detta undrar jag? Det kanske är kroppens sätt att rensa ut skiten man har i kroppen som ska försvinna innan operationen. Kan bara säga att det inte var någon trevlig upplevels jag hade med porslin guden. :P Men men värre har man nog varit med om när man har magsjuka, så jag är glad att det inet är de som är bekymmret utan att jag vet vars det kommer ifrån. =)

Men men sånt händer. Sitter på jobbet och funderar lite grann så nu tror jag att jag ska ta och äta min tredje måltid innan jag går hem. =)

Klart Slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: