yohannahs.blogg.se

2013-02-17
20:02:00

Dag 1: Vem är jag?
Det kan man alltid fråga sig. Till och med jag funderar på det några gånger. Vem jag är på ett djupare plan är kanske inget jag vill blotta här, istället får jag väl dra till med en ”käck” presentation av mig själv.

Jag är en 27-årig tjej som är från norra delarna av Sverige, då menar jag NORRA delarna (Väsberbotten, som är länet som ligger näst högst upp i landet) och som har förflyttat mig ner till våran vackra huvudstad. Jag bor tillsammans med min man (M) sedan snart 3 år tillbaks i en lägenhet ca 2 mil norr om stan. Vi äger en liten söt svart katt med en vit tuss på magen. Jag arbetar på en terminal i närheten av där jag bor, där jag har hand om massor med lastbilschaufförer. Jag kommer från en familj som består av mor, far och lillebror. Älskar dem oerhört mycket synd att det har blivit 65mil mellan oss. Mina fina intressen är militär, bilar och musik. Att bli skitig undernaglarna är inga problem för min del. Desto skitigare destobättre. Dock så avskyr jag att vara kletig om fingrarna, gillar inte att ta i kött för det är sån konstig kosistens. Som ni ser så är det mycket säger emot mig men jag är sån. Jag verkligen ÄLSKAR att ha full kontroll på saker och ting. Dock så blir det jobbigt när man inte är chef eller nått liknande åt det håller. Men hemma försöker jag ha all kontroll och tur att jag har det som en OCD eller liknande då M inte håller koll på något. Eller nu var jag elak mot honom. Han håller vist koll men bara det han tycker är roligt. Säger man A kl 17 och frågar om vilken bokstav jag sa 2timmar senare så har han INGEN koll alls. Ja vilken man jag valde. Men jag älskar honom mest över allt på denna jord (förutom mina föräldrar och lillebror, som delar plats med honom). 

Kanske inte blev så "käck" pressentation om mig men ni fick ju veta lite mer om vem jag är iaf.

Klart Slut.

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: