yohannahs.blogg.se

2013-03-07
15:39:34

Dag 10: Mina försök till viktnedgång
Kan säga att jag har nästan provat allt. Jag har testat viktväktarna, lchf, camebridge, extravaganza, nutrilett och försökt med huskurer m.m. Men jag har alltid lyckats gå ner men... Jag har alltid gått upp igen.
 
Viktväktarna orkade jag inte med så mycket då det är sååå stort fokus på HUR mycket du äter så det var ett jäkla räknande där. Men... jag lyckades gå ner 20 men gick upp 15 igen. Jag testade med camebridge gick ner närmare 60kg då men jag gick upp igen 40kg. Sen efter det har jag inte riktigt orkat så där jättemycket, 10-20kg här o där med de andra men gått upp ungefär lika mycket efter att jag slutat. Men nu är jag less på de här med "jojo" bantningen så nu vill jag ner och nu har jag bestämt mig för just denna operation.
Kan ju vara lite snäll och berätta att så här inför open så har jag gått ner 6.4kg så här långt och jag har ca 1.5vecka kvar. =)
 
Ska sätta mig och jobba igen.
 
Klart Slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: