yohannahs.blogg.se

2013-02-19
20:51:00

Dag 3: Mina ”ursäkter”
Egentligen finns det inga ursäkter. Jag har en gång i tiden lyckats gå ner 60kilo. En annan gång 32kilo och så vidare. Men varje gång så har jag gårt upp ännu fortare än vad jag hunnit gått ner kilona. Så ner tar jag mig. Men sen har det alltid funnits där, tänk om jag var smal. Jag börjar på måndag. Måndagen har kommir men nej inte har jag börjat. Eller jag har kört stenhårt en vecka och helgen har kommit och allt kommer fram, det märks inte på vågen i morgon om jag äter 2-5chips bitar och där har det varit kört. Jag lagar maten till gubben. Måste se så maten smakar bra. M.m. Har haft tusen olika ursäkter men denna gång orkar jag inte göra det själv utan jag behöver få hjälp för att jag ska orka gå ner i vikt och även orka hålla vikten. 
Där fick ni lite ursäkter till varför jag inte gått ner på slutet. Sedan i ett års tid har jag nu varit sjuk också så jag har inte orkat brytt mig så mycket heller. 
Klart Slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: