yohannahs.blogg.se

2013-03-04
19:15:00

Andra dagen
Idag är andra dagen på flytperioden. Eftersom jag inte viste om jag skulle börja måndag eller söndag kände jag att det var viktigare att ta en dag förmycket en dag förlite. Så nu har jag bara 13 dagar kvar. Det går fort nu. 13 dagar kvar inför operationen, Jag känner mig SJUKT taggad. =)  Jag var hos dietisten idag och jag fick inte köra på det jag hade för det är måltidsersättning och inte kostersättning som det ska vara. Så till middag blev det en chokladpudding. Här är 3 stycken olika smaker som jag tänker testa.
 
 
 
 
Jag ska även testa vaniljpuddingen och potatis och purjolöks soppa. Chokladpuddingen var helt okey faktiskt. Inte så hemsk som jag trodde. Så nu blir det att vänta till i morgon för att testa de andra. Ska nog sätta mig och titta lite på serien Bones och se om jag somnar gott i natt.
 
Klart Slut.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: