yohannahs.blogg.se

2013-02-28
12:55:08

Narkos o gruppsamtal
Som ni vet var jag på Danderyd i går för att prata med narkossköterskan och även ett gruppsamtal inför OP;n Jag kan säga som så att jag vet att det snart är dags för mig att göra min operation, men när jag väl satt där så vart jag verkligen "oj shit det händer GANSKA snart" Jag kan inte riktigt förstå att jag ska göra denna OP om 2veckor och 4dagar. Jag ska börja flyta om 4dagar också dessutom så ska jag träffa dietisten om 4dagar. Jag är inte speciellt nervös inför OP;n utan hur det ska gå efteråt. Funderingar man har, hur kommer jag att se ut efter åt, kommer jag att få föra med titthål eller kommer jag ha ett stort långt ärr efter öppen kirurgi, kommer jag gå ner till den vikt jag vill gå ner till, kommer jag att lyckas, hur mycket kommer jag att dumpa, kommer jag komma upp ur sängen som jag ska eller kommer jag måsta träna det hela livet ut.? Gissa om man har många frågor som man inte kan få svar på eftersom det är så individuellt.
 
Men snart så smäller det.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: