yohannahs.blogg.se

2013-03-02
21:40:09

Dag 7: Mitt förhållande till godis/snacks
När jag var yngre så ÄLSKADE jag godis och chips, längtade verkligen till fredagarna man hade med mamma o pappa när godis, chips och dip framför tvn med något program i form med gladiatorerna, fångarna på fortet, melodifestivalen m.fl. Jag kunde äta uppen stor påse själv. Så var det ända fram tills jag flyttade hemifrån då jag inte längre hade råd med att köpa godis och chips själv. Det var en lyx att ha hemma. Men när jag började få upp ekonomin igen så kunde jag köpa lite gott för att ha hemma och äta en sån en hel helg.Och i dag kan jag få sug på godis och då kan jag äta 3-4godisar sen är jag nöjd. Så med tiden som gått så har jag mer och mer slutat äta godis. Men jag kommer nog aldrig att sluta äta godis, kommer nog alltid vilja ha lite godis att suga på också. =) 
 
Klart Slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: