yohannahs.blogg.se

2013-02-26
12:51:20

Tiden går så fort...
Jag säger ju bara det. Den 15 Februari fick jag papper på att jag skulle få komma till anestesi och obesitasmottagning och att jag har fått en tid för OP. Men jag har nu äntligen också fått tid hos dietisten också. Så i morgon (onsdag 27/2) ska jag på på anestesi och obesitasmottagning. Jag kan inte riktigt fatta att jag redan ska på dessa möten i morgon. Det är bara 19 dagar kvar nu inför operationen. Så i morgon jobbar jag bara 3 timmar och sedan åker jag från jobbet.
 
Jag började "fusk" flyta redan igår (Måndag) en vecka innan jag ska börja flyta på riktigt. Igår käkade jag 2 "drinkar" och en taco med bröd, grönsaker och såser. Drack även 2½liter vatten.  I dag så här långt har jag kommit till 2 "drinkar" och 1½liter vatten. Sedan till middag vet jag inte vad jag och M hittar på för något. Jag får helt enkelt återkomma med det.
 
Jag vet att jag har varit dålig på att blogga men jag är JÄTTETRÖTT och jag har verkligen inte haft något att skriva om heller riktigt. Och dag 6 åter kommer jag med när jag orkar lite mera.
 
Klart Slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: