yohannahs.blogg.se

2013-03-05
14:45:00

Lite som jag vill uppnå med open.
* Vill bara bli den person som jag känner mig som, inte smal, inte tjock, utan lite sådär gulligt småknubbig.
* Jag vill kunna sitta på en stol utan att få ont för att den är för trång.
* Jag vill kunna ta en promenad i ett par byxor utan för att vara rädd för att nöta sönder de i grenen.
* Jag vill kunna gå in i en affär och köpa kläder jag tycker är fina, inte bara hoppas att jag kanske hittar något plagg jag kommer i.
* Jag vill kunna leka med barnen utan att bli sjukligt trött.
* Jag vill kunna känna mig hemma i min egen kropp.
* Jag vill inte få följdsjukdomar av övervikten som många i släkten fått (stroke, hjärtinfarkt, diabetes)
* Jag vill vara jag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: