yohannahs.blogg.se

2013-02-18
12:40:00

Dag 2: Min barndom ur ett viktperspektiv
Som barn tyckte jag mycket om godis, precis som andra barn antar jag. Det som var skillnaden mellan mig och andra barn var att jag redan då smög med mitt ätande och att hela ätprocessen var laddad och förbjuden. Enligt mig var jag aldrig ett tjockt barn, jag såg ut som de flesta andra under dagis, låg- och mellanstadiet. Jag var tyvärr ett ganska uttstött barn då jag inte var lika "smart" som alla andra. Vikten smög sig på under puberteten och jag skulle beskriva mig som överviktig först i andra året på gymnasiet då jag började få lite mer vänner men sen så vart man "opoppis" på grund av olika saker. Och när jag flyttade hemmifrån så hade jag inte så mycket pengar och det vart jättefel mat och jättefel tider.
 
Klart Slut.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: